CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 8. januar 2012

Prima kort..og godt nytår :)

Godt nytår til jer alle, forhåbentlig er i alle kommet godt ind i 2012 :D
Dette kort er lavet med ene Prima materialer. Jeg er kan slet ikke komme igang med layouts igen, så jeg tænkte, at nu tager jeg en stak Prima materialer og så smider jeg noget sammen til et kort.. måske kan det få de små grå i omdrejninger igen!
Papirerne købte Susanne, Kirsten og jeg i Belgien...3 blokke, som vi så delte, da der var 3 af hvert ark.
Et par close-ups:
Paraplyen og de små stickles-roser er klippet ud.
Fortsat go´søndag derude, nu skal vi vist heppe lidt på DK-herrerne i håndbold :))

11 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud,super flot :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Godt nytår til dig også Jette, et super flot kort - og en go' ide for at komme igang igen. Jeg hænger også lidt i bremsen, har masser af projekter jeg burde lave færdig. Måske man skulle gøre som dig, starte med et kort. God fornøjelse med håndboldkampen, jeg kigger med på sidelinjen :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt og i skønne forårs farver :) Kender det med loér, jeg printede billeder ud igår og troede men ak, de ligger her stadig og kort blev det til igen..

    SvarSlet
  4. Godt nytår til dig og dine. SUPER flot kort med skønne blomster

    SvarSlet
  5. Smukt detaljeret kort!
    God søndag aften.

    SvarSlet
  6. Super lækkert kort.
    Det samme gør du da bare lige ved et Lo;-)
    God søndag aften

    SvarSlet
  7. Det blev da til et meget flot og elegant kort, når nu du bare har kastet det sammen ;O)

    SvarSlet
  8. Rigtig flot, er virkelig misundelig på din evne til at få så mange detaljer på.

    SvarSlet
  9. super rålækkert smidt sammen, ser hammer godt ud.

    SvarSlet
  10. Helt utroligt flot kort - sådan bare smidt sammen. Det kunne jeg godt tænke mig at kunne. Når jeg smider noget sammen, så ser det altså ikke sådan ud....hihi.
    Primapapiret er bare så lækkert, jeg har brugt en minipad magen til helt op - til sidste stump (til en forandring)

    SvarSlet
  11. Det kan da godt være du har smidt dine Prima sager på kortet... men så har du da så sandelig ramt godt, for det er da et super smukt og elegant kort
    Ha en fin aften... vi ses på onsdag

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails