CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 11. november 2010

Studenter-layout!!

I aften var der online-scrapaften på Scrapsisters. Jeg valgte at gå ud fra Lizettes/Kirstens skitseudfordring, og da jeg netop har modtaget nye billeder så gik jeg igang med billeder fra Rikkes studenteruge. Her fik hun endelig huen på. Sikke en dejlig dag, glade minder når man nu ser billederne igen :D
Ellers er jeg igang med lidt julekort, samt kort til Cancerkort. Vores scarpaften blev aflyst i  mandags, hvor vi havde aftalt at lave Cancerkort, så jeg producerer lidt herhjemme i stedet for. Det var et hurtigt pip fra mig....endelig med et layout igen *S*. I weekenden står den på fødselsdag samt design-juleopgaver, ren råhygge :D
God weekend til jer, og tak for jeres søde kommentarer, det gør det hele lidt sjovere ;)

11 kommentarer:

  1. Rigtig fint LO - dejlig kombination af rød og blå.
    Derudover er det jo en skøn begivenhed der bliver scrappet :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt. Og så flot du har holdt den blå nuance til huen.
    Dejligt minde at ha fra sådan en dejlig dag

    Ha en god wekend

    SvarSlet
  3. Skønt lo og kan godt frostå det bringer minder frem - kan lige frem mærke stemningen ved at se på billederne :)

    Rigtig god weekend - den lyder som en perfekt weekend ;)

    SvarSlet
  4. festligt LO Jette - rigtig god weekend!

    SvarSlet
  5. total flot lo du der har lavet, lækre detaljer

    god weekend

    SvarSlet
  6. Skønt studenterlayout.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot, og en lækker skitse...den må da afprøves:-)
    God weekend

    SvarSlet
  8. Som tiden dog går, jeg syntes lige du har lavet studenter kortet til hende :0) Det er et rigtig flot LO, med mange lækre detajler. Kan du også have en forsat god weekend, her er der gjort rent og ryddet op (på nær scrap værelset) Så nu står den på hygge resten af weeknden.

    SvarSlet
  9. Smukt layout du har lavet. Det er også en rigtig god skitse :)
    Vi må lige tales ved om hvornår jeg skal hente kortene til berit.
    Vi ses på onsdag..nøj hvor jeg glæder mig!!

    SvarSlet
  10. Så lækkert et layout og flot løsning på skitsen

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails