CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag den 28. maj 2010

Distressing på canvas...

...ser rigtig godt ud synes jeg. Igen med Hero Arts stempler, i know :)). Jeg har distresset med Tim Holtz Distress Ink Faded Jeans og Shabby Shutters, på canvas (Kreative Fornemmelser). Derefter har jeg stemplet sommerfuglene med de samme farver og sat dem på med 3D puder. Baggrundspapiret er Hero Hues Latte og Powder.






















I love the effect you get, when you distress on canvas!! This card is uploaded at Moxie Fab world , at their fabric challenge. I´ve used Tim Holtz Distress Ink Faded Jeans and Shabby Shutters, distressed on canvas. The butterflies are stamped with the same colors on canvas, and highlighted with 3D foam. Cardstock is Hero Hues paper, Latte and Powder. (stamps: CG185,CL183,CL414) Thank´s for looking, and have a nice weekend :))
Jeg har lavet endnu et kort, men det kan jeg ikke vise endnu, da jeg ikke ved om modtageren i USA har modtaget det endnu. Rigtig god fornøjelse til alle jer der skal til SAM :)) Tak for besøget og kommentar, og rigtig god weekend :))
Jette

15 kommentarer:

  1. hvor er det bare fedt med den baggrund. Det har jeg ikke set før, men det er godt nok flot og sikken en god effekt det giver :)
    jeg glæder mig til at se det kort du også har lavet og sendt til USA!
    Hav en rigtig god weekend.
    Mange kram
    Maria

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det kort fedt. Det ser det kanon godt ud at du har stemplet på kanvas. Den teknik må jeg helt sikkert afprøve.:)
    Du må ha' en skøn weekend

    SvarSlet
  3. It really is a beautiful effect with the ink on canvas! Such a gorgeous card, Jette!! :)

    SvarSlet
  4. Det er bare så flot... du kan det der med stempler :-)

    SvarSlet
  5. Det ser knald godt ud Jette - super flot baggrund!!!

    SvarSlet
  6. ej hvor ser det godt ud. - Men.... det gør alt hvad du laver jo *S*
    Rigtig god Weekend.

    SvarSlet
  7. Det ser bare super godt ud :o)

    Fortsat rigtig god weekend

    SvarSlet
  8. Hvor er det et virkelig flot kort du har lavet. Jeg er helt vild med det..bare send det til mig da. det er jo lige til at hænge i en ramme!
    Canvasen giver en god effekt. Måske jeg skulle prøve det.

    SvarSlet
  9. Hold da op.., det er bare et flot kort!!
    Kan du have en god uge!!

    SvarSlet
  10. Jette for hulen - du kan ikke
    være bekent at skabe alle de nye behov;-) Det er super flot på canvas!

    SvarSlet
  11. Wow... hvor er den bare super lækker :o)

    SvarSlet
  12. Det er så lækkert det her kort! Og tillykke med sejren på Heroarts... Må vist se om jeg kan nå at lave noget i denne måned :-)

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med at du vandt, Jette.
    Rigtig god solrig weekend.

    SvarSlet
  14. Stunning card, love the colours and the texture. Anesha

    SvarSlet
  15. Hey Jette! Thanks for entering the Fun with Fabric challenge in the Moxie Fab World! I'm so glad you played along! :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails