CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 12. januar 2012

Kort og blåt....

lavet til scrapaften i går. Onsdagens scrapaften gik med kort for mit vedkommende, og det blev der bl.a. dette kort ud ag. De fleste materialer er fra Prima og Wild Orchid Craft.
Mine favoritfarver er så afgjort blå og brun/beige, og jeg elsker selvfølgelig farverne på kortet her.
Jeg har en masse organza liggende, og her var en farve der passede fint ind sammen med blomsterne.
 Jeg nåede også endnu et kort, men det blev jeg slet ikke tilfreds med....så det gemmes i bunken! I morgen drager vi til Århus for at hente Rikke på hendes job, og se hvor det i grunden er hun er elev, spændende :)..så kan vi nok bedre følge lidt med i, når hun fortæller og fortæller ;). Lørdag står den på nytårskur på jobbet, og søndag...JAH...da har vi kursus med Gitte fra Hobbyboden i vores scrapklub!!
Rigtig god weekend, og tak fordi i lægger en lille kommentar hos mig, det glæder mig MEGET :))

8 kommentarer:

  1. Det er så smukt... lækkert Jette pyntet;-)
    Glæder mig til vi ses på søndag

    SvarSlet
  2. Skønt kort i lækker farver, som jeg også holder af.

    SvarSlet
  3. So lovely! What an exquisite touch with all of your embellishments!

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot og lækkert pyntet.
    God fornøjelse med Kurset med Gitte, det lyder spændende.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Det kan vi .kun blive enige om, jeg elsker og de blå nuancer blandet med brun. " blåt er altid flot"
    Rigtig god fornøjelse med jeres kursus i dag og god søndag.

    SvarSlet
  6. Oh my goodness this is absolutely AMAZING and STUNNING! What a beauty!! Thank you so much for joining us at WOCC!
    Hugs~ Kim

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails